About this event
YEAYYY zin in weer een knaller van een Ecstatic Dance bij AVANI?!
10 juni mogen we weer 💃🏼
En dit keer staat POLARNY achter de draaitafel! Polarny is een DJ, producer en nomadisch artiest, geworteld aan de cacaokust van Brazilië. Met meer dan 25 jaar ervaring achter de draaitafels staat hij bekend om het creëren van onvoorspelbare muzikale reizen, die in het moment ontstaan, gevormd door intuïtie, ervaring en een diepe connectie met de dansvloer. Vorig jaar kwam hij al draaien bij Avani en zette een waanzinnig mooie, diepe, feestelijke avond neer. Heel veel zin om hem weer uit te nodigen op ons mooie Avani land <3!
We verwelkomen je graag om 19.00 bij de ingang van Avani. Een tip: ga als je tijd hebt vooraf heerlijk wandelen in de Loonse en Drunense duinen (parkeer in de onverharde straat van Duinoord) 🌳
Tussen 19.00 & 19.20 arriveer je en laat je je zorgen en to-do lijstjes even lekker achter. Er staat thee & water voor je klaar en je gaat uit de woorden. Vervolgens zullen we om 19.20 de cirkel openen en vervolgens de dans te starten. Om 19.20 zullen de deuren sluiten en je kunt dus niet later nog binnen komen.
19.00 Arrive
19.20 Opening Circle
19.40 Ceremonie & Ecstatic Dance X POLARNY
22.15 Closing Circle & snacks
Richtlijnen:
* We gaan uit de woorden deze avond, enkel aan het eind kunnen we lekker kletsen
* We dansen op blote voeten
* Geen stimulerende middelen (water & thee beschikbaar)
* Geen parfum / sterke geurtjes op <3
Neem mee:
* Neem je eigen waterfles mee en/of een kopje voor thee.
* kussentje als je comfortabeler wil zitten
* je pure zelf! je bent welkom zoals je bent en met wat er in je leeft die dag ❤
Er is een telegram groep voor carpoolen & verkopen van tickets.
https://t.me/+ZDed-bUa3DYyNTU0
Als het event uitverkocht is, zet jezelf dan op de wachtlijst. Als ik je apart mail met een tikkie verzoek & je betaalt deze dan sta je op de lijst. Enkel op de wachtlijst staan garandeert geen plek.
Wil je cash aan de deur betalen? Stuur me even een prive bericht. Mocht je dan toch niet komen, stuur ik alsnog een tikkie omdat ik wel op je reken in aantal <3
Alle liefs,
Maartje & het team <3