About this event
Op 7 juni is er weer een prachtige beleving van YIN & Live Pianomuziek in de Golden Tree, voel je welkom!
Het is al eventjes geleden... maar daar zijn we weer met dit mooie event. Louise Bijkerk en Eveline Vletter bundelen hun intuïtieve krachten en wij kijken alvast weer enorm uit naar deze ochtend!
De Golden Tree ligt buitenaf en is een heerlijke plek om te verstillen en ons onder te dompelen in YIN. Wanneer je binnenkomt is er ruimte om even te landen op een matje dat al voor je klaarligt. Er liggen ook meditatiekussens en dekentjes klaar.
Wil je je eigen spullen meenemen voel je dan uiteraard vrij om dat te doen.
Wat zo fijn is aan deze ochtend is dat we afstemmen op het moment, op wat er mag ontstaan vanuit ons samen -zijn-. Louise speelt intuïtief piano en samen brengen we een aantal houdingen in welke beleeft mogen worden. YIN is verdiepend en laat je vertragen. We nemen elke houding voor langere tijd in waardoor rek ontstaat op het bindweefsel... door aanwezig te blijven en aandacht te geven aan wat gevoeld mag worden ontstaat ruimte, verzachting en verbinding.
De klanken van de piano nemen je mee op reis en zo mogen we met elkaar ervaren hoe er niks hoeft en je daardoor sensaties vanuit rust gaat ervaren.
We laten toe dat er weer stroming ontstaat voor creatie vanuit vernieuwde energie...
Voelen zonder doel....
ruimte laten zonder in te vullen....
aanwezig en gedragen door de klanken van de piano....
Kom je zakken in deze ervaring?
Op 7 juni in de Golden Tree
10.00-12.00uur en daarna is er ruimte voor thee met wat lekkers
Lieve groet, Louise en Eveline