About this event
Jaaa, eindelijk een plek waar je 'jouw' mensen tegenkomt. De dwarsdenkers en dwarsdoeners. Ondernemen is echt een andere lifestyle dan de reguliere 40-urige werkweek en meedoen aan de ratrace (die niemand wint...).
Geen saai netwerkevent dus met dresscode 'business casual' (brrr). Nope. Niet mijn vibe. Dus we doen het anders! Dit event is een toffe plek waar je andere zzp'ers ontmoet die ook lekker eigenwijs zijn en waar je heerlijk jezelf mag zijn ✌🏻
Inmiddels heb ik al 16 jaar ervaring in het organiseren van toffe dingen waar zzp'ers bij elkaar komen. Coworkdagen, lunches, ontbijten, diners, workshops, kleine en grote festivals (tot 300 deelnemers met meer dan 60 workshops zelfs tijdens mijn eerste grote festival). In steden als Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Den Bosch, Eindhoven en zelfs New York. Maar ook gewoon in ons eigen Maastricht, Sittard, Heerlen en zelfs Urmond 😄🤘🏻 Events waar mensen jaren later nog steeds over praten, vanwege de vibe en de mensen. Events waar mensen nieuwe (beste) vrienden, hun business buddies of zelfs business partners hebben ontmoet (true story!).
Waarom een festival? Omdat het leven echt te kort is om alleen maar serieus te doen. We mogen meer spelen. Leuke dingen doen. Genieten. Plezier hebben met elkaar. Elkaar ontmoeten en 'business talk' doen in a FUN way.
Hoe ziet het programma eruit? Dat laat ik altijd ontvouwen onderweg naar het event. Ik heb al verschillende hele leuke plannen (zelfs iets dat ik al jaaaren een keer wil doen), maar ik laat me ook inspireren door de mensen die een ticket kopen en de behoeften die er zijn op dat moment. Dus yes, ik doe aan maatwerk.
Ik geloof dat community het beste medicijn is. Omdat het gezond is. Omdat het co-regulerend is voor ons zenuwstelsel. Omdat het een van onze meest basic menselijke behoeften is. Omdat we moe zijn van het alleen doen. Omdat we klaar zijn met Miss Hyper Independent uithangen. Omdat we het niet alleen kunnen. Niet alleen willen. Niet alleen zouden moeten hoeven doen. Omdat we sociale wezens zijn. We hebben elkaar nodig. Ook - of JUIST - in het ondernemen.
Er is plek voor max 30 deelnemers. Mannen, vrouwen en alles ertussenin zijn welkom!
Laagdrempelig. Tickets zijn €10. Puur om de kosten te dekken.
En dan: lunch. Ik bestel geen catering. I love potlucks. Oftewel: we nemen allemaal heerlijke hapjes/snacks mee om te delen met elkaar. EETFESTIJN! 🤘🏻 Qua drinken hebben we lekkere thee en natuurlijk water aanwezig.
En onze focus ligt op daadwerkelijk elkaar live ontmoeten. Onze telefoons blijven zoveel mogelijk in de tas. We maken geen foto’s (nee, ook ik niet), geen socials. We hoeven dus niet bezig te zijn met de buitenwereld. Geen afleiding, geen performance, geen pottenkijkers, geen gedoe achteraf dat je jezelf terugziet op foto’s waar je niet blij van wordt. We zijn gewoon heerlijk aanwezig in het moment met elkaar.
Reviews van mijn andere events:
“WAT WAS HET TOF!!!!"
— Saskia Vandenbroeck
"Onderuit op de bank, nagenieten van een succesvol VA festival. Het geven van workshops is altijd een feestje en helemaal als alles zo in de puntjes georganiseerd is door Patty Golsteijn en haar Regelhelden. You did it again! #vafestival"
— Daphne Lie
"Wauw! Wat was het vrijdag weer een gaaf Virtual Assistant Festival. Super georganiseerd door Patty Golsteijn. Heerlijke vibe! Superleuk om bekende online connecties nu eindelijk live te ontmoeten. De dag vloog weer veel te snel voorbij. Nu al zin in de volgende editie!"
— Peggy Peerboom
"Dankjewel weer voor de geweldige, unieke middag, de inzichten, de positieve energie en natuurlijk mijn complimenten hoe je de organisatie voor elkaar gebokst hebt."
— Lindsay de Beijer
"Wil je nog even kort laten weten dat ik enorm heb genoten vrijdag! Veel opgestoken, en veel plezier gehad! Wil volgend jaar niet missen!"
— Annemieke Jense
😁 VOEL JE 'M?
Je bent welkom ❤️ En neem zoveel mogelijk andere leukerds mee!
VRAGEN?
App me: 0615525472
TICKET GEKOCHT EN KUN JE ER TOCH NIET BIJ ZIJN?
Je krijgt geen geld terug. Je kunt wel iemand anders in jouw plaats laten gaan. Stuur me in dat geval een mail of appje met haar naam.