About this event
Cirkel van Lucht... een plek om te landen en te ademen
De Cirkel van Lucht is een plek, een moment, waarin vrouwen elkaar met een open hart ontmoeten. Alles wat we mee hebben gemaakt en met ons meedragen, heeft zijn waarde gehad maar het is tijd dat we dit uiten. Dit kan in energie, woord, beweging, met de adem, klank, stilte enzovoorts. Als het er mag zijn, kan het worden geheeld en worden los gelaten. De cirkel is een plek waar je niets hoeft en alles mag. Waar we ruimte maken (en krijgen) om te zijn wie we écht zijn, zonder oordeel, zonder maskers, in het licht en in het donker, met respect voor elkaar. Het belangrijkste is jouw aanwezigheid, alleen dat!
We komen samen om te delen, te luisteren en elkaar te herkennen. Om jezelf in zachtheid en kracht te omarmen en te laten dragen. Om plezier te maken, te helen, en misschien zelfs te dansen of te lachen door tranen heen. In de cirkel delen we kennis, liefde en zijn we er voor en door elkaar. We voelen en kijken vanuit een hoger perspectief naar onze gedachten zodat we kunnen zien wat ons blokkeert en tegenhoudt om ons wezenlijke pad te bewandelen.
Er is geen vaste groep. Je bent vrij om te komen wanneer het voor jou klopt. Misschien ontstaat er vanzelf een vaste kern en dat mag. Thema's worden helder en we dragen de cirkel samen, jouw inbreng en ideeën zijn welkom en waardevol.
We komen iedere 1e vrijdag van de maand samen in het bos Nagamowin (Hilvarenbeek). Soms wijkt de datum iets af. Deze plek is een oase van rust, en biedt een veilige bedding in de afgelegen natuur met verschillende vuurplekken, een vijver, tipi en de yurt. Het bos is niet altijd goed te bereiken met de auto, houdt hier rekening mee. Thee is aanwezig. Neem een flesje water en een beker voor thee mee.
Inloop vanaf 19.15 uur. De cirkel start om 19.30 uur en eindigt om 22.00 uur. Neem je drum, ratel of ander instrument mee als je deze hebt en een veer als offer.
✨ Join the Circle! ✨
Aho! 💙Liefs Roxanne