About this event
Soms heb je gewoon zin in samen, Samen lachen, eten, delen, chillen en zijn. Een dag zonder moeten, alleen maar mogen. Deze dag is zo'n dag! Samen met geweldige gelijkgestemde mensen gezellig op het strand! Omdat het leven gevierd wil worden, juist ook in de kleine momenten.
Voor het eerst gooi ik dit event ook op Hipsy! De 4e editie van 'The Gathering of Amazing people' vind plaats op 17 Augustus. Ik heb er weer ontzettend veel zin in. Hopelijk ziet het er dat weekend zonnig uit ☀️
Deze dag is voor jou als..
Je wilt ook samen zijn met geweldige gelijkgestemde mensen op het strand! Genieten van heerlijk eten, drinken, muziek, dansen, zwemmen, chillen, connecten en gewoon samen zijn. Ik zou het fantastisch vinden als jij daarbij bent! Verjaardagen, bruiloften, begrafenissen, retreats... dit zijn allemaal momenten waarop mensen samenkomen om er voor elkaar te zijn.
Op mijn verjaardag is het altijd koud, maar ik wil ook het leven vieren met heerlijk weer! Voorlopig ga ik nog niet trouwen en ik hoop ook dat mijn eigen begrafenis niet binnenkort aan de orde is. Dus voordat dat gebeurt, wil ik tijd doorbrengen met de mensen om wie ik geef. Met vrienden die ik al lang ken of juist pas net heb leren kennen. Met degenen met wie ik een goede connectie heb, of misschien een connectie zou willen opbouwen. En ook met mensen die ik al lange tijd niet heb kunnen zien. Hoe mooi is het om een grote, fijne groep gelijkgestemde mensen bij elkaar te brengen?
𝐉𝐈𝐉 𝐛𝐞𝐧𝐭 𝐡𝐢𝐞𝐫𝐯𝐨𝐨𝐫 𝐮𝐢𝐭𝐠𝐞𝐧𝐨𝐝𝐢𝐠𝐝! Als je denkt dat er iemand anders ook bij moet zijn, laat het ze weten. Partners, kinderen, iedereen is van harte welkom! Ik wil niemand uitsluiten die zich geroepen voelt.
Het idee is om gewoon op het strand te zijn, en we gaan ervan uit dat het heerlijk weer is! (Als het niet zo is, laten we dan creatief nadenken over wie partytenten of iets dergelijks kan regelen, of we doen samen de zonnedans! 😋)
Het begint om 11.00 uur, maar je bent zeker ook later van harte welkom!
𝐖𝐚𝐭 𝐡𝐞𝐛 𝐣𝐞 𝐧𝐨𝐝𝐢𝐠?
✨ Iedereen neemt iets lekkers te eten of drinken mee (Potluck-stijl)
✨ Neem je muziekinstrument mee als je dat hebt
✨ Neem een groot kleed mee om lekker te chillen
✨ Vergeet geen handdoek en/of zwemkleding als je het water in wilt duiken (+ zonnebrand)
Wil je iets organiseren, zoals een cacao-ceremonie of meditatie? Iedereen is welkom!
Mijn intentie is om deze dag te organiseren.
G𝐞𝐡𝐞𝐞𝐥 𝐯𝐫𝐢𝐣𝐰𝐢𝐥𝐥𝐢𝐠 𝐞𝐧 𝐠𝐫𝐚𝐭𝐢𝐬!
Ik zie het stiekem als mijn extra verjaardagsfeestje met mooie mensen bij elkaar! 🥰
Zie ik je daar? Regel dan een gratis ticket! ♥